Seitsemännen luokan D-ryhmä aloitti valööreihin tutustumisen mallipiirtämisen avulla. Kyseessä on klassinen tehtävä, jossa piirretään oma kenkä. Käytämme 2B, 4B ja 6B kyniä.
Kuvaviestinnän kahdeksannet luokat ovat siirtyneet suunnittelemaan kuvitteelliselle pelille pelinkansia. Yhdeksännen luokan kuvaviestintä puolestaan aloitti viimeisen urakkansa ennen lopputyötä, kalenterin suunnittelun Photoshop Elementsiä ja InDesignia hyväksi käyttäen.
Lukion mediakurssi tekee tehtävää, jossa artikkelin kuvat vaihdetaan omiin kuviin. Tavoitteena on muuntaa artikkelin tunnelma erilaiseksi, sillä monet ihmiset ainoastaan katsovat artikkelista kuvat ja lukaisevat otsikon.
Taiteen perinteiset menetelmät kuuntelivat lauluja ja tekivät A3-kokoisia piste-, viiva- ja väripintäharjoituksia musiikin pohjalta. Niistä töistä he tekevät omakuvakollaasin.
Taiteen kolmiulotteiset menetelmät jatkaa sinnikkäästi veistostensa viimeistelyä.
Lukiodiplomikurssi etenee kaoottisesti kohti päätöstään, jotkut ovat enemmän valmiita, jotkut vähemmän....
Julkaisuviestintä 1 aloittaa viimeisen tehtävänsä kulttuuriviikon julisteet tehtyään. He tekevät samasta ihmisestä kolme eri PR-tarkoitukseen käytettävää mainosta: rocktähti, saippuaoopperatähti ja lastenohjelman juontaja.
Julkaisuviestintä 2 siirtyi makrokuvauksen ihmeelliseen maailmaan.
Julkaisuviestinnän projektikurssissa puolestaan näyttelykuvat valmistuvat täyttä häkää ja nettisivut alkavat saada pikkuhiljaa sisältöä sivuilleen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
0 kommenttia:
Lähetä kommentti